پيگيري سفارشات مستقيم
در روش مستقيم مي توانيد از روش هاي گفته شده با توجه به نوع ارسال پيگيري مرسوله خود را انجام دهيد .
در روش غير مستقيم مي توانيد شماره سفارش به همراه شماره موبايل خود را در کادر بالا وارد کرده و گزينه رهگيري را انتخاب نموده تا محل و وضعيت مرسوله شما نمايش داده شود .
– پست: با وارد کردن کد رهگيري در سامانه رهگيري مرسولات اداره پست به نشاني post.ir مي توانيد از وضعيت بسته خود مطلع گرديد. دقت داشته باشيد امکان تعيين روز و زمان تحويل در روش ارسال پستي وجود ندارد. همچنين توجه داشته باشيد اطلاعات گيرنده دقيقا مطابق با آنچه شما در پروفايل کاربري خود ثبت کرده ايد روي بسته ارسالي درج مي گردد. به دليل مسائل امنيتي کد پستي گيرنده در سامانه رهگيري پست صحيح نمايش داده نمي شود.
– تيپاکس: با وارد کردن شماره بارکد در قسمت «رهگيري مرسوله» در وبسايت شرکت تيپاکس به نشاني tipaxco.com مي توانيد از وضعيت بسته خود مطلع گرديد.
– باربري: شماره تلفن مربوط به موسسه باربري و کد بارنامه مربوطه، هر دو در کد رهگيري درج شده اند. مي توانيد با تماس با موسسه باربري نسبت به انجام هماهنگي هاي لازم جهت دريافت بسته خود اقدام فرماييد.
در صورتي که نياز به راهنمايي بيشتر داريد از طريق پشتيباني آنلاين سايت يا از طريق ارسال پيام در واتساپ بخش فروش و خدمات اقدام فرماييد.